En lista

Oftast på tallriken: Tacos!
Då vet jag att jag är kär: kan inte tänka på mkt annat än honom, handsvett, osäker, super hysteriskt glad!
Detta gör jag när jag är ledsen: Blir tyvärr ganska inteovert
Älskar att ge bort: Komplimanger och överaskningar
Efterrätt: Kopp kaffe och en cigg..(håller med Anja som jag kopierade listan från)
Dagens lögn: Absolut ingen!
Mitt rum är: Omysigt
Vad åt du senast: mannagrynsgröt
Vem fick du mail av senast: calle flygare teaterskola
Senaste bussresa: Oj, typ tre veckor sedan, på väg till solviksskolan
Manchester eller jeans: Jeans
Sover du naken: Helst inte
Vad gör du när du inte kan sova:Läser..
När du blir gammal, bor du i stan eller på landet: på landet
Hur många dagar i veckan går du på fest: oftast ingen, snarare en gång i månaden
Bör Stockholm vara Sveriges huvudstad: kanske inte?
Vad tycker du om Lunarstorm: inte alls insatt

Favoritfilm:
Gillar svenska filmer, allt med Mickael Nyqist rockar
Vem får dig att må dåligt: egoistiska, bortskämda snorvalpar
Klagar du ofta över folk som skriver grammatiska stavfel: nix, helt oväsentligt
Är du ett intellektuellt geni: vågar nog påstå att jag är väldigt klok-geni? off the course!
Vad tycker du om Fredrik Reinfeldt: Oj, är hans namn med här, ursäkta, måste kräkas!
Är du den som avslutar telefonsamtal: Nej, haha!
Vad gör du om tio år: arbetar som skådis/dansare/..bor i hus ihop med Norah o Vejde(och förhoppningsvis några till barn)..Hoppas på att må bra och vara lycklig.

Vad gillar du för kakor?  de flesta

Vad äter du helst till middag? kött o potatis
Varför är du inte vegan? Älskar kött, svår kombination!
Vad heter ditt husdjur? Har inget just nu

Vad har du på dig just nu?
linne och underkläder
Vad har du för frisyr? axellångt, blonderat hår
Hur många timmar brukar du sova per natt? 7-8
Vad dricker du helst till maten? Vatten.
Vad dricker du helst på fest? vin
Vad åt du till frukost? mannagrynsgröt
Vem hånglade du senast med? hånglade? Oj, det var ett tag sen, pussades med vejde?
Vem saknar du? Mormor
Är du pinsam på fyllan? tror jag nog att jag kan vara om det passar mig
Skriver du dagbok? Nej, inte längre, men har 5 stycken fullskrivna
Vad gjorde du sönder senast? brukar inte ha sönder nåt?
Har du blivit hotad på telefon? Javisst har jag det
Vad var det senaste du köpte? ett serist linne
Vem kramade du senast? min Norah
Vad är du beroende av? Norah & Vejde, kärlek, teater
Är du sexuellt frustrerad? börjar bli..

Kommentarer
Postat av: ahren

Å denna kopierar jag=)
Allt bra annars?Kram

2007-04-28 @ 10:38:27
URL: http://ahren.blogg.se
Postat av: ahren

Nu var det allt ett tag sedan du blogga...oki två dagar:)
Planer för valborg?Kram

2007-04-29 @ 21:39:16
URL: http://ahren.blogg.se
Postat av: HannaHaj

Varför ska du jobba när jag e ledig... surt! PUSS på dig

2007-05-04 @ 07:17:22
URL: http://sellsyntahanna.blogg.se
Postat av: ahren

Hallå....Erica.
Vad har du för dig sover du?
bakar du bullar, klappar du katten?

Vad har du tagit vägen?!
Förresten, stavar du med C ellelr K. Var helt säker på att et var K men jag har nog fel.Cram

2007-05-05 @ 09:41:58
URL: http://ahren.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Minns mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Här hittar jag dig:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0