Snark!


Varit i parken idag som ni ser!
Livat värre! Jag var trööööött som en gnu men det fick gå! Nu sover Norah och när hon vaknat ska jag lämna henne på dagis! Jippiii!!! Tror om jag nu ska vara riktigt ärlig att jag ska hem och sova en timme sen(har typ lovat en tjej att umgås) men ack och ve, orkar jag det? Obs! Jag rimmade lite där:-)
Nu funderar jag på om jag ska städa (ifall jag bjuder hem denna tjej) eller gå på toa en stund(det lutar åt att skita i båda alternativen och ta en cigg)...
Nej! Det är ju hemskt! Så kan jag ju bara inte göra heller!!! Vet inte. Tröööööött...!!! Säng, säng, säng, sova sova säng, säng, säng!
Snark o hej(stackars den som lever med mej)Obs! Rimm igen! Fniss!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Minns mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Här hittar jag dig:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0