Blääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää

Varför blir jag fortfarande förvånad?
Tror du jag ville veta?
Skulle du få mig att må bättre genom att berätta?
Lättad?
Hur i helvete kan du säga så?!
Lättad?
"Hon blev så lättad"....
Men så trevligt då! Hoppas du berättar det för
mamma också!
Det vore ju inte konstigt om
du gjorde det.
Att jag fortfarande blir förvånad?
Det är väl bara så.
Vill inte tro att det finns.
Elaka, egoistiska, avskyvärda människa!
Du är väl också lättad kan jag tro!?
Nu får du äntligen ha Petra för dig själv.
Nu är hon er snart.
Hoppas ni blir lyckliga och får ett fortsatt underbart liv-INTE!
Bläääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää!


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Minns mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Här hittar jag dig:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0