Kära vänner....


Kära ni alla söta! Jag lever! Men jobbar ihjäl mig! Hjäääälp! Och därav detta tomrum på min blogg! Så tiden jag inte jobbat(torsdag) var jag med älsklingsNorah(de tre första bilderna) och på fredagen innan jag började åkte jag o Norah (och hannahaj som kör) in till stan o shoppade/åt lunch.
....ok! På torsdagen(min lediga dag) var jag inte bara med lillsnutt...
jag var oxå i skärholmen och....shoppade.... Men, men, liten detalj bara! Så nu jobbar jag som en gris till måndag morgon och sen är jag tillbaks här och svarar på alla underbara kommentarer om hu snygg jag är på bilden(fniss!)
Grattis ääääälskade Linda till förlovningen med din favorit! Kunde inte vara gladare för er skull! Puss!

Kommentarer
Postat av: ahren

Tack tack tack vännen=)Det är så härligt att det inte bara är vi som är glada!
Såg ut som om ni hade en kalsdag=)
Kram

2007-05-06 @ 11:31:00
URL: http://ahren.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Minns mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Här hittar jag dig:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0