Min nya kondition och jag!

Har varit ute och sprungit runt hela Eneområdet!
Nu har jag just stretchat färdigt och lovat mig själv att jag ska springa denna runda varje dag efter jag lämnat Norah på dagis, så det är bara att vakna, på med joggingdressen, lämna Norah och sedan springa en 30 minuter! Detta kommer ske MINST 4 dagar i veckan!!
(Norah går på dagis 4 dagar i veckan)
Eftersom att jag ska vara med i en teatergrupp som startar i september! JA! TACK!


image167

Här har vi min lilla gris idag, innan vi gick till dagis! Mamma älskar dig! Du berör mig ända in till roten av mitt hjärta!


Kommentarer
Postat av: ahren

Så fin tjej ni har!

2007-05-23 @ 18:56:57
URL: http://ahren.blogg.se
Postat av: HannaHaj

åh du kommer bli den där virvlande vackra som delar med sig av de fina svichande förbi alla hus... hon som det står i sagorna om!
önskar du sprang förbi mitt fönster...
kyss

2007-05-24 @ 00:59:38
URL: http://sellsyntahanna.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Minns mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Här hittar jag dig:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0