One more to go!

Höger- eller vänsterhänt: Vänster
Humör just nu: Sur för att jag är sjuk!
Favoritgodis: Jag är svag för chips!
Kläder just nu: Blå trosor och röd t-skirt
Musik just nu: Killers med read my mind
Sommarplaner: Inte som önskat..måste flytta så semesterplanerna vi hade blir nog inte av:-(
Hur många kuddar sover du med: 1 kudde
Spelar du nåt instrument: Nej, men har spelat blockflöjt i 3 år som liten hihi!
Morgon- eller nattmänniska: Just nu är det inget av det(vill sova länge och lägga mig tidigt)
Vem är viktigast för dig: Min familj
Bio eller promenad: Promenader i långa rader
Är du kittlig: Japp!
Snarkar du: Om jag är förkyld eller onykter!
Stjärntecken: Tvilling
Äckligaste insekten: Spindel!!!
Vad vill du jobba som? Skåderspelerska
Stökigt eller välstädat? Något mittemellan.
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Jo, det har jag redan provat!
Gillar du att sjunga? Javisst!
Anser du att du är stark? Ja!
Vad gör du om du får hicka? Tar det lungt..
Vad längtar du mest efter just nu? Ett nytt jobb?


Kommentarer
Postat av: ahren

Ska ni flytta?
Vart och varför?Kram

2007-05-07 @ 12:08:13
URL: http://ahren.blogg.se
Postat av: ahren

Oj, när vill hon ha tillbaka den då?
Kram

2007-05-07 @ 20:09:12
URL: http://ahren.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Minns mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Här hittar jag dig:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0