Ett helt nytt liv har börjat...

Tänk vad häftigt!
Från att inte ha haft körkort till att helt plötsligt ha körkort!!
Vilken frihet, det är verkligen den man köper! Trodde inte det gick att köpa sig frihet, visst, man fick ju kämpa som en hel gnu också, men ändå!
Det gick, I totally have the freedom now!
Och jag får ha bilen, för att jag är på smällen och behöver hitta på roliga saker! Coolt! Tackar!
Jag bara glider omkring bakom ratten numera, hit och dit.
Fikar, träffar vänner, tar med Norah på nya ävenyr, solen skiner, allt är underbart!
Och i magen ligger en liten på jäsning som är klar om ca en månad, fatta!
Och snart flyttar vi till hus! (våran dator har by the way totalt flippat och vill ej överföra bilder, så jag har tagit bilder på huset men datorn har mens eller nåt)!!!
Men den som väntar på nåt gott....
Imorgon ska jag till min vän Maria som jag ej hängt med eller ens sett röken av på ca 9 månader, det ska bli superkul!
Hennes lilla är så stor nu, tiden rusar förbi!
Känns lite som att vinden har vänt, med andra ord..
Livet är lite enklare än var det var i vintras, när mamma gick bort och det var mörkt å kallt.
Nu skiner solen, och jag är säker på att mamma är otroligt stolt över mig, där uppe från himlen!



Kommentarer
Postat av: ahren

KLart att hon är stolt!
allt bra?!
Hur firar ni valborg?!

2008-04-30 @ 14:14:12
URL: http://ahren.blogg.se
Postat av: Linnea

Jaaa... hon e super stolt och jag med!!!! lyxit att fa ha bil... skulle sjalv vilja ha en... men men... for dyyyyrt! skicka bilder over email nar du kan.. kramiz

2008-04-30 @ 16:55:14
Postat av: A H R È N

Kika gärna in hos mig och följ länken där jag är med och tävlar. Behöver din röst

Kram

(man får bara rösta en gång per person och ip-adress)

2008-05-02 @ 10:33:55

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Minns mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Här hittar jag dig:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0