Mamma Mia- Jag älskar min frojs!



Jag har varit hos frisören - Sara bokade och betalade min tid!
Känner mig helfräck med tjock lugg och VÅGOR i håret!
Sara och Emma gick romenad med Oliver när jag satt i frisörstolen och drack kaffe och åt kaka (för att inte nämna när jag inledningsvis låg i frisörSÄNGEN och fick håret tvättat plus hårbottenmassage!!!!!
Dagen avslutades lyckligt nog med en favorit i repris av Mamma Mia - Lotta hade 2 gratisbiljetter och bjöd med mig!
- En mycket mer än en vanlig onsdag- Tack mina fina vänner för att ni finns!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Det blev ju as snyggt juh gumman! jag tankte sjalv skaffa lugg till vintern da det inte ar sa fuktigt ute langre och mitt har bara blir ett stort frizzzz! Bra att du har sa fina vanner som hjalper och stottar. Puss

2008-08-29 @ 15:41:40
Postat av: Anonym

Jag vet, e så glad för mina vänner!

2008-08-29 @ 22:10:27

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Minns mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Här hittar jag dig:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0