Hallå i sjukstugan!



Här har ni mig och min härliga mage som just nu är mitt enda sällsap när jag går hemma och är sjuk.
Fick penicilin av doktorn igår, så det ska väl gå mot ljusare tider, men ännu  känner jag mig dålig.
Kanske bättre imorgon?
Bebisen verkar må väldigt bra iallafall, han sprattlar och rullar och har sig, riktig vilding!
Härligt att någon är på g här i familjen!
Norah är oxå på g iförsig, och jag har ränkt att bli det inom en väldigt snar framtid då jag planerar attställa mig och laga den godaste potatismos snart och har faktiskt en liten liten tro om att bli frisk tills imorgon(!)
Jag vill inte missa hela utbildningsveckan!!!!!
Hej så länge på er alla och glöm för allt i världen inte bort att det är Grey's ikväll!!!

Kommentarer
Postat av: charlotte

Hej finaste!
Tack för kommentare om fin blogg, tyvärr är det ju inte jag gjort layouten utan Lelle..men ändå..:)
Det var verkligen synd att du var tvungen att bli sjuk. Hade vart så himla kul att träffas o gå på bio. Jag och david firar alla hjärtans dag idag eftersom han åker bort imorrn. Jag har bokat bord på La cantina så det blir nog en mysig kväll. Själv då vad sa ni göra. Puss på er mina finingar

2008-02-13 @ 18:44:18
URL: http://immas.blogg.se
Postat av: Ahrén

Men hallå, när kom detta in =)
Men så fin du är!

2008-02-14 @ 18:41:40
URL: http://ahren.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Minns mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Här hittar jag dig:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0