Hippie och Sussie!



Ja, idag var det maskerad och valfritt tema:-)
Man kanske kan ha lite överseende med att jag är gravid och i så? Eller inte...!?
Okej, Sara är mycket snyggare än mig men jag är iallafall smartare....!......?
Nåväl. Kul var det, jag och Sara söng för full hals!
Annars, jag jobar vidare imorgon och klockan är alldeles för mkt för en gravid kvinna med svår foglossning, borde sova bums genast!
Har ju just kört iväg Emman pga svår trötthet, så då får man stå sitt ord!
Och imorgon bitti ska jag vara den bästa mamman ever, och ge allt jag har!
Kramar!!!

Kommentarer
Postat av: ahren

Söta ni är!

2008-02-24 @ 11:17:52
URL: http://ahren.blogg.se
Postat av: Linnea

Sota Ika...
Va e Foglossning???

2008-02-26 @ 17:11:41

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Minns mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Här hittar jag dig:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0