Jag går till skolan idag, nästan inte snorig alls! På alla hjärtans dag!



Jag skulle ta bilder på vår lägenhet igårkväll men det var lite mörkt plus att batterierna dog efter vardagsrummet och hallen,
good try!
Det roligaste av allt är att jag verkligen har intalat mig själv att jag får en kamera idag, helt för lustigt!
Jag drömde till och med om det inatt:-)
Men innerst inne, pga priset så vet jag ju att kanske till födelsedagen är bättre marginaler.
Och till födelsedagspresent får jag ju en bebis iår, om allt går bra, så what more can you really önska dig?!
En kamera(!)
Snygga kläder till mig själv (köp small, jag kommer vara trådsmal) och till lille bebisen (köp st...vänta tills den kommer och se då, kanske är vääärsta jätten, eftersom jag gått upp så mkt (10 kg)!
Ja, ja, vi tar detta mer när juni närmar sig!
Nu, gott folk, ska jag snygga till mig lite här vid 7 kvisten (lycka till) och sedan ska jag ha, och ni med, en fin alla hjärtans dag!
Puss!

Kommentarer
Postat av: charlotte

Åh va skönt att du e frisk. Hoppas du har haft en jättemysig alla hjärtans dag. Vi hade en jättemysig kväll igår på La Cantina. Idag åkte han till London. Ska vi ses snart? Puss

2008-02-14 @ 17:41:28
URL: http://immas.blogg.se
Postat av: Ahrén

Detsamma vännen

2008-02-14 @ 19:01:19
URL: http://ahren.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Minns mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Här hittar jag dig:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0