På tisdag så smäller det,så gäller det!

Nu är jag hemma från Flen träsket, har pluggat dag och natt, kört som en gnu och är väldigt nervös inför teori provet..
Är lite väntetid om man kuggar förstår ni...ca 3 månader!!!!
Mindre nervös blev man ju inte heller
,..när min körskolelärare i torsdags frågar hur vi ska göra med min graviditet..?
Graviditet? Vadå?
-Ja, jag sitter och funderar på om du kommer hinna köra upp.
-Jaha, sa jag, hur menar du?
-Jo, men om du kuggar, jag menar du ska väl ha barn om en månad?
..........
Say no more...
Jag förklarade att det är 10 veckor kvar, hon började med stora ögon titta på min mage (som om hon tänkte, shit hur ska bebisen få plats) och sen sa hon att, ja då får vi bara hoppas magen inte växer så mkt mer nu då!
Upplyftande va?

Så klarar jag inte teorin på tisdag så kan jag nog säga bye bye till kortet, om jag inte (för ovanlighetens skull, men man ska aldrig säga aldrig) får en strö tid rätt så snart.

LITE MATTEMATIKUTRÄKNINGAR PÅ TEORIN  SOM GÖR ATT MAN GÄRNA VILL LÄGGA SIG FRAMFÖR ETT TÅG IBLAND.
Men det ska nog gå bra, även fast man inte ens får ha papper å penna brevid sig på provet (jag menar lite upphöjningar och delat kan man ju ställa upp i huvudet, behövs väl inga hjälpmedel)?

Så, nu sover Norah, ska återgå till teoripluggandet nu, gott folk!
Kör på, alla där ute i trafiken! Defensiv körning åt folket!

Kommentarer
Postat av: charlotte

Lycka till!!! Du kommer klara det, min bästa!!!!PUSS

2008-03-24 @ 10:18:00
URL: http://immas.blogg.se
Postat av: Ahrén

Lycka till Erika, jag ska hålla tummarna.
Du måste uppdatera här när det är klart!

Men jag fattar inte riktigt det där med graviditeten, varför kan du inte köra upp när bebisen är här. Vejde kan väl hålla i 50 min?
Kram

2008-03-24 @ 10:47:30
URL: http://ahren.blogg.se
Postat av: Lovisa

hoppas du får plats i bilen på uppkörningen då!!! =)
lycka till!!! kramkram!

2008-03-24 @ 11:09:49
URL: http://lulun.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Minns mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Här hittar jag dig:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0