Vilken dag!

Ja, det startade ju igårkväll när sammandragningarna satte fart. Heeeela natten. Sov ca 1 1/2 timme på natten. Sedan åkte jag in på förlossnngen på förmiddagen idag och tog urinodling och annan gynodling för att kolla om jag har gbs bakterien. Hoppas för guds skull inte att det är så...
Fast det är vanligt, 30 % av alla gravida kvinnor får den bakterien men på 1 av 200 så överförs den till barnet.
Det vill man inte för det kan vara livshotande. Dom klarar helt enkelt inte av den pga immunförsvaret som är så svagt.
På måndag kommer dommen. Jag är skitnervös!
Det kan också vara början till en för tidig förlossning (vilket vi inte heller vill)!!!!!!
Men värkarna håller i sig, så jag fattar noll.
På måndag åker jag på min intensivkurs, så vi får hoppas att dom försvunnit tills dess.

Puss å kram! Nu är min lillasyster här och hälsar på, det blir ju en lugn kväll för oss.


Kommentarer
Postat av: Direkt från Sälen

Nej men..du måste ju göra intensivkursen först!
Håll ihop benen =)
Hoppas att allr är bra då...puss puss och kikar in sen för uppdatering

2008-03-14 @ 19:15:45
URL: http://ahren.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Minns mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Här hittar jag dig:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0