Lite av varje sen sist!




Ja, en del har ju hänt sen sist, men inte så fasligt mycket.
Sara har fyllt år, jag har varit sjuk och Oliver har fått dras med sin mamma i vått å torrt.
Norah har också fyllt men jag var ju så vansinnigt förvirrad och tänkte inte på att det kanske skulle dokumenteras...
Dock, det som faktiskt var allra roligast , utspelade sig igår på Ica i Järna....Mitt på ljusa dagen.
I say no more, bilden talar sitt tydliga språk, ska iallafall fråga personalen om dom kan ta in en till vagn med
babystol på :-)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ha ha ha vilken guldklimp!!!

Ush ja, glomde ringa Norah pa 4 ars dagen.. Men mamma sa att ni hade fullt upp med barn och foreldrar iallfall.. sa det hade val inte varit nagot bra tidpunkt att ringa enda ;-). Snart ses vi kara Erika.. bara nagra veckor kvar. Min barndomskompis Jessi ska komma och halsa pa med sina 2 barn pa Ogan den 29:e... skulle va kul om Norah fanns dar da sa skulle hennes dotter Julia ha nagon att leka med ;-).



Puss och Kram

2008-11-21 @ 18:15:00
Postat av: Linnea

Na men vilken guldklimp!!!

Ush ja, glomde ringa pa Norahs 4 ars dag. Men jag pratade med mamma och hon sa att ni hade fullt upp med barn och foreldrar enda ;-). Snart ses vi, endast ett par veckor kvar!



Min barndomskompis Jessi ska komma med sina barn till Ogan pa besok den 29:e Skulle va kul om Ni var dar eller iallfall Norah ha ha ha.. sa skulle hennes dotter Julia ha en lek kompis.. om hon tycker om att leka thihi hi.... Puss och Kram

2008-11-21 @ 18:17:11
Postat av: Linnea

Na men vilken guldklimp!!!

Ush ja, glomde ringa pa Norahs 4 ars dag. Men jag pratade med mamma och hon sa att ni hade fullt upp med barn och foreldrar enda ;-). Snart ses vi, endast ett par veckor kvar!



Min barndomskompis Jessi ska komma med sina barn till Ogan pa besok den 29:e Skulle va kul om Ni var dar eller iallfall Norah ha ha ha.. sa skulle hennes dotter Julia ha en lek kompis.. om hon tycker om att leka thihi hi.... Puss och Kram

2008-11-21 @ 18:18:01
Postat av: A H R É N

SÖTA!

Speciellt mamman

2008-11-22 @ 13:27:35
URL: http://ahren.blogg.se/
Postat av: Linnea

eh men oj.. sag precis att alla inlaggen kom enda.. ha ha.. jobbigt!

2008-11-25 @ 04:06:08

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Minns mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Här hittar jag dig:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0