Inte riktigt fisk men väldigt fina vänner



Mellan torsdag och lördag har jag spenderat tiden med att ligga i en sjukhussäng på södertälje sjukhus med dropp....
Inte riktigt vad en ung tvåbarnsmamma drömmer om, eller?
Tänkte faktiskt först att det skulle bli rätt så skönt, ett litet tag iallafall, några timmar...
Sova lite och sova lite till... men inte i 2 dygn!!
Dessutom lyckades dom inte hitta felet på mig, en infektion i kroppen och magont, kan tydligen vara lite allt möjligt.
Hur som helst!
Mina vänner...
Jag säger bara det....
Lotta och Emma kom dit snabbare än ögat, jag hann knappt duscha och krypa ner under täcket så stod dom där framför mig och med sig hade dom tidningar och lotter!
Så himla sött!
Och dagen efter kom dom också, helt otroligt! Lotta åkte till och med hem en vända för att ladda ner en bok på band så jag hade något att lyssna på plus en korsordstidning och två böcker!
Och fina Emma som verkligen prioriterade mig högt på listan trots sitt lite lätt häktiska småbarnsmamma liv!
TUSEN TACK!
Sara och Vejde och barnen kom också på fredagen, hela tiden när jag låg där med dropp drömde jag om en hamburgare, så jag fick pengar av Sara att köpa mig en när jag väl skulle få börja äta! Så himla rart....
Och Vejde, som blev tillfälligt ensamstående tvåbarnspappa, bra jobbat!
Så söta mess fick jag också, och samtal från Emma grym, Anna och Vejdes mormor....Puss!
Massa pepp och råd  har jag även fått från Vejdes släkt, hur jag ska gå tillväga i fortsättningen och det värmde verkligen! Så glad jag blev av erat engagemang! Stort tack, varma kramar!

Jag e så sinnessjukt glad att jag har er!

Kommentarer
Postat av: emma grym

-ojoj, jag e megaglad som tusan att du nu e bättre!

puhuu sikken lättnad

..dock känner jag fetaste skulden över att jag inte va hos dej me stöd, paket å kramar (förlåt!)

..men fint att sms'n kunde peppa å göra det lite ljusare omkring dej..

SuperSkönt att du e hemma nu, härligt värre! Å vi håller nog alla tummarna för att dumma bassilusker å ajaj ska för alltid hålla sig borta från din mage..

-Hoppas på mys å lek inom kort me Bästa Erikan :)

/pank emma utan bil -men älskar dej!

2008-10-19 @ 22:34:29
Postat av: Lohne

Å va glad JAG blir när du skriver så... Å det är klart man kommer dit, du hade gjort detsamma! Fuck för å ligga själv på sjukhus!!!

2008-10-20 @ 10:24:53
URL: http://emmasmysiga.blog.se
Postat av: Linnea

Nej men ush... jag hoppas verkligen att du mar battre gumman. Chattade med Vejde online och det lat verkligen inte bra... arg blir jag pa s-talje sjukhus for att dom inte kolla upp felet mer.. dumma dumma dom! Men gor som mamma sa, ak till HUddinge om det blir samre igen.. (hoppas inte).



Puss och ta hand om dig och famijen!

2008-10-20 @ 18:08:08
Postat av: A H R É N

Men Erika, va obehagligt!

Är du hemma nu, är det bättre?!

Jag har varit helt ovetande, inte har jag ditt nr heller.

Stor bamsekram skickar jag dig via internet!

2008-10-20 @ 20:51:40
URL: http://ahren.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Minns mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Här hittar jag dig:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0