Ett helt år (minst) av äventyr?

Ja förmodligen blir mammaledigheten ett äventyr...
Jag bara önskar att jag hade lite närmare till mina stora kärlekar, Lohne å Lotta!
Sara och Emma bor iaf i Järna.
Men idag fick jag verkligen en sån där riktig good feeling känsla i magen när jag tänkte senariot "bo nära Lohne å Lotta tanke"....
Åh! Jag vill! Jag trivs bra där jag bor, det gör jag, men kan vi inte bara bo liiiiiiite närmre varann?
Lite?
Jag e så glad över mina fina vänner, tack för att ni finns!
När flyttar vi ihop? (Gärna i järna)-Not a chans, ha!
Känner er....
Bromma lixom, eller typ ja vad hette det? Äh, vi kompromissar-Vi möts halvvägs!
Lohne å jag e båda mammalediga, och bor ca 25 min resväg ifrån varann MED BIL! Suck..

- Like this close, är min ide, vad tycks? Kanske tröttnar vi då?

Kommentarer
Postat av: charlotte

Åh ja, jag håller med. Vore såååå himla mysigt och kul att bo nära varandra, inte behöva bestämma och boka dejter utan bara kunna göra det när som utan hinder. Jag hade också en underbar dag med er mina älsklingar igår, det gör vi om!!! Hr gick det hos "gravtjohejsen" idag? Hoppas det gick bra. Hoppas vi ses snart igen älskling. PUSS

2008-09-03 @ 13:15:55
URL: http://immas.blogg.se/
Postat av: Mika

den är svart

Så fin!

Ska du till Emma i morgon, jag ska.

Kram och hoppas vi ses

2008-09-03 @ 16:00:38
URL: http://mika83.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Minns mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Här hittar jag dig:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0