En liten olycka händer som sagt så lätt

Javisst. I lördags, just som jag skulle skjutsa barnen och Vejde till farmor på grillstund för att sedan själv åka och lyssna på Charlotte som skulle ha konsert så hände det.
Norah föll från bordet med munnen före rakt över sin tripp trapp stol. Blod i munnen, tårarna sprutade och tanden for upp i tandköttet. Rakt upp. Hela tanden. Usch. Vejde tyckte fortfarande vi skulle åka som planerat och så for vi iväg. Men i bilen slocknade Norah och oron i mig blev stor. Vi hade ringt en tandläkare som sagt att han varit med om det många ggr förut och att på måndag får vi åka till folktanvården på röntgen. Tanken var altså att jag skulle lämna av sovande Norah och övrig familj och fara iväg flera timmar. Vi kom fram och då ringde just Emma som jag skulle hämta upp strax därpå. Hon tyckte jag skulle stanna hos Norah och det kändes skönt. Så fick det bli. Barnen går först. Hade förmodligen inte varit något trevligt sällskap ändå om jag hade åkt iväg. Bara varit orolig och längtat hem. Hon är fortfarande låg och öm men imorgon ska jag ringa och prata med folktandvården och hoppas på att vi får komma på stört!


Kommentarer
Postat av: emma norrtunabacken

ja du lillgumman norisen, ajajajaj.

det ryyyyyyser i hela mej.... just för att jag kanske känner igen känslan. vatt me om samma sak, men 5 eller sex tänder..... usch fy farao

TACK GODE GUUUD att de bara var en!

lilla lilla tjejen min, stackars dej söta lilltjej..



ÄLSKAR min gudunge -alltid!



pusss!! å tackar för en underbar söndag, att ni hälsar på betyder sååå mycket för mej. Guld värt för mej..



Kärlek till "snus-tjejen" från gudmorsan

2009-04-05 @ 21:58:25
Postat av: Linnea

Nej men ush.. stackars lilla gumman da! Hoppas att det kommer ga bra och att hon inte har allt for ont i munnen.. ooo stackars lilla gummilumsan... Faster tanker pa dig!!!!

2009-04-06 @ 05:07:14
URL: http://lifeasaglobetrotter.blogspot.com/
Postat av: Lohne

Ja lilla Norah, du gjorde helt rätt i å stanna hemma, jag hade aldrig heller lämnat mitt barn i det läget! Så är det!

Barnen går först, oavsett...

Puss på älsklingsNorah!

2009-04-06 @ 09:30:29
Postat av: Linda

Usch, stackars Norah!

Onsdag då?

Puss

2009-04-06 @ 17:06:43
URL: http://ahren.blogg.se/
Postat av: Mika

usch stackars lilla Norah!

Vad sa dom på folktandvården då?

kram

2009-04-06 @ 22:39:51
URL: http://mika83.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Minns mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Här hittar jag dig:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0