Ikea med barnen-- Yes!

Tog tag i mitt liv senare under dagen och åkte till ikea med barnen. Det gick så fruktansvärt bra så jag kan fortfarande undra om det var en dröm? Norah gick.....G I CK brevid vagnen alt höll i vagnen hela tiden! Två timmar strosade vi runt och det var helt sjukt! Kan inte tänka mig en bättre kombination än att få göra nåt jag älskar samtidigt som barnen är lugna som filbunkar! Yes! Detta kan jag leva på ett år nu! Norah kvittrade som en fågel hela tiden, hon hade nog minst lika kul som jag, åt upp sina mat och visade mig massa fina saker hon tyckte vi skulle köpa till vårat hem =)
Så sött! Oliver var ju chill som vanligt, tack gud för detta lugna charmtroll som jag har fått!

Kommentarer
Postat av: Linda

Wow!

Jag hoppas Noah ockxå blir chill!

2009-08-25 @ 12:17:38
URL: http://lindacecilia.webblogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Minns mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Här hittar jag dig:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0