Vart tog morsan vägen? Inte vet jag, tog inte hon sitt pick å pack och lämnade denna underbara värld? Jaja, du kirrar biffen ändå Erika, bergis.

Ibland undrar jag faktiskt. Verkligen funderar på meningen. Jag blir så inutavhelvetes trött. En liten paus? Ja tack. Två timmar solo på playan denna sommar, bara ligga på mage å halvslumra, ja tack gärna. Men det är väl jag som inte tar för mig. Försöker vara duktig och vara en bra mamma tjugofyra timmar om dygnet. Vad får man för det? Inte vet jag men trött blir man emellanåt. Ska nog ringa runt till min tjocka släkt å fråga om dom kan ta hand om ungarna nån dag sådär. Bergis.


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag kanvara trött och tänk, du har två underbara busfrön!

Du är värd en paus, puss stumpan

2009-08-18 @ 23:36:18
URL: http://lindacecilia.webblogg.se/
Postat av: lavlilohne

tur att vejde iaf har en liten släkt som kanske kan passa era små en dag iaf, vem skulle tacka nej? inte vet jag, hej!

du behöver inte gå in på min blogglänk, inget nytt inlägg däru!!! men snart kanske, kanske ikväll, who knows, saknar dig! puss

2009-08-19 @ 10:44:54
URL: http://lavlilohne.blogspot.com
Postat av: Linnea

Jag hade jatte garna vilja sitta barnvakt en hel dag sa du kunde bara slappa pa playan!!! Men tyvar far du vanta tills jag flyttar hem =(. Det var sa trakigt att jag bara han umgas med barnen 1 ggn pa mitt besok, fan tiden ska alltid ga sa snabbt. Help plottsligt skulle jag resa tillbaka och insag da att jag inte han traffa Norah eller Oliver igen... da blev jag ledsen. Men men... far val skylla mig sjalv som bor har borta.

2009-08-19 @ 14:21:39
URL: http://lifeasaglobetrotter.blogspot.com/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Minns mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Här hittar jag dig:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0