En riktig lördag med massor av sting och extra de lux!!

Igår, lördag, var jag och barnen först hemma hos gammelmormor, vilket var jättekul både för dom och för mig! Hon e underbar! Både mot baren och mig! Senare kom Sara och hämtade upp mig och så bar det i väg mot Stockholm! Först åt vi varsin Natcho de lux grande på Taco Bar i Kungshallen (Sara bjöd) och sedan promenarde vi bort mot Stadsteatern där vi såg "Vem är rädd för Virgina Wolf". i Rollerna Dan Ekborg och Pia Johansson!( Sara bjöd)!  Den var fantastisk, förutom att varken jag eller Sara hade någon info på storyn sen tidigare, så det var inte förrens vi kom hem och googlade den som pusselbitarna hamnade på plats! Mer teater!!!!  Det e livet! Jag blir så hel! Vi avslutade kvällen på Flamingo Bar i Södertälje, Sara bjöd mig på ett glas rött! Sara bjöd på allt och ingen är gladare än jag!


Kommentarer
Postat av: Linda

Låter som en toppen kväll!

Ja Fabian är fint men inget som "kickar" för oss.

Kram kram

2009-01-11 @ 21:17:09
URL: http://ahren.blogg.se/
Postat av: Lohne

Jo Erika, det lät helt underbart! Det gör vi nästa gång! Jag vill jättegärna ha med dig och bara vara du och jag å göra vad vi vill å ingenting i ja sisådär 3 timmar, det vore kanon! Absolut...



Å för å kommentera dina bilder, Olli är så vig, haha, han e underbar, ser du hur söt han är, han kommer bli helt underbart fin som byte för tonårsflickorna, farligt, tur att han har en storesyrra som han kan norpa tjejor av också å vem vet han kanske faller för Tuva! Å Norah å Ben, haha... Å Mille å Amanda, haha

Puss, jag älskar dig så himlans mycket min underbara fina vän!

2009-01-12 @ 09:03:04
URL: http://emmasmysiga.blogg.se/
Postat av: charlotte

Åh vilken härlig dag du verkade ha...:). Längtar och saknar dig, Det ska bli så kul på fredag när vi ses, jag är taggad till tusen....kanske blir det utgång?! Vem vet..;). PUss finaste du

2009-01-12 @ 19:41:44
URL: http://immas.blogg.se/
Postat av: charlotte

Åh nej va tråkigt!!!! Men det behöver väl inte kosta?? eller?? puss

2009-01-13 @ 08:07:17
URL: http://immas.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Minns mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Här hittar jag dig:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0