Min syster är här! Älskade du!

Vi har ätit god mat, gått en härlig men kall promenad, ätit ännu mera mat, eldat lite, kört lite gymnastik (Petra och Norah) på vardagsrumsmattan =)
Vi har umgåtts helt enkelt och nu när jag skriver här så är klockan 22:10 och barnen är vakna (ligger i sina sängar)....Oliver gråter förmodligen p.ga någon tand till som e påväg...(första har kommit) och Norah gråter för hon vill sova inne hos oss....
Hkrm. Jora....så...att. Imorgon blir en härlig dag med resa till Stockholm! Petra och jag ska möta upp min kära gamle vän Lena och pojkvän där! Fika lite....Hänga lite! Sweet! Och på kvällen.....Hur blir det Lohne? En evenuell fika, vi måste ju fråga vårt crew i god tid då tänker jag! Kommer du loss Lohne? Eller blir det i veckan istället? Här kommer lite bilder från ett bad och en promenad från dagen! Trevlig fredagskväll!


Kommentarer
Postat av: charlotte

Åh lilla gulleplutt. Hoppas ni får en trevlig dag i sthlm o med fikandet. Vill ju oxå fika med er. Men råkade ju ut för den sablans kräksjukan i förrgår...:( hmm. inte så kul, men men nån gång måste ju bli den första. Hur hade ni det på nyår? Hoppas ni hade det toppen, saknar dig, PUss

2009-01-03 @ 12:05:51
URL: http://immas.blogg.se/
Postat av: Linda

Vilka fina bilder och va söt din gullunge är när han badar =)

Han är ju söt annars också men du förstår vad jag menar.

Har du hört nått om någon fikadag?

Puss och kram

2009-01-04 @ 11:21:54
URL: http://ahren.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Minns mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Här hittar jag dig:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0