flyger förbi

Åren. Då var jag nitton, när hon låg där å växte i mig. Idag är hon 4,5 och jag 25 och det känns så nära alltsammans. När jag vankade där med magen i vår lilla etta på norrtuna. Mamma försökte få mig att sy bebisplagg men jag var inte alls där. Nu är hon i borta mamma och jag är annorlunda. Vi har semester här hemma, våran vecka har idag börjat av ledighet och gemenskap. Nästa vecka börjar jag mitt sommarschema på ljungbacken. Så pass på nu som Anders Bäckström skulle ha sagt. Lite bilder från dagen på TomTits:

      
 

Hm...Norah verkade inte helt osugen på en till litet syskon =)


Kommentarer
Postat av: carina

hej du, hur går det ihop matematiskt sett? Men det är sant, tiden går fortare än man tror och barnen växer och åren kommer inte tillbaka så viktigt är att vara här och nu med dem och inte längta efter att de ska bli stora. Fast ibland kan det vara svårt:-)

2009-07-07 @ 21:36:43
URL: http:// carina-www.blogspot.com

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Minns mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Här hittar jag dig:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0