från helgen om var...

I helgen så var jag och familjen plus min syster på Torekällberget och strosade omkring, Norah fick rida för första gången! Det var härligt, solen sken, alla var vid gott mod. Vi var också över hos svärmor och blev bjudna på god mat!

   

Och hos svärmor var även mormor siv och Manne!

 

Men sötast i helgen var ändå Petras valpar!



Nu är en ny vecka i rullning och det är lite kaos här hemma på kvällar och nätter. Oliver har ont, någonstans, vart vet vi inte, var på vårdcentralen idag men farbror doktorn hittade endast lite rött i halsen å gasig mage. Kan det vara det som orsakar all vaka? Och lilla Norah har svårt att komma till ro på kvällarna och är därav ganska trött på dagarna.

Kommentarer
Postat av: emma norrtunabacken

..petrus har för långt hår! de e inte ok, då blir jag avundsjuk ;)

..valparna e helt gudomliga! vill ha villa :)

..å goaste norisen på en häst, de hade jag velat se!



PUSS Å KÄRLEK TILL DEJ DU HÄRLIGA

och massa mycket krya-på-dej till ollibompa!

2009-03-27 @ 10:34:34
Postat av: emma norrtunabacken

valparna: vill ha vill ha

(ska det stå)

2009-03-27 @ 10:36:12
Postat av: Mika

så söta valpar!!



Sebastian har oxå jätte svårt att komma till ro på kvällarna. å sover rätt dåligt, så det är en rätt gnällig kille här hemma.

kram kram

2009-03-27 @ 21:35:16
URL: http://mika83.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Minns mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Här hittar jag dig:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0