Då var denna vecka slut!

Och nu blir det förändring i vardagen för oss i familjen! Jag börjar jobba, på städtjofräset och inom äldreomsorgen! Kul faktiskt! Imorgon är det städning och gudmor Sara har hand om Olli och torsdag, fredag har jag intro på äldreomsorgen. En annan rolig sak som händer imorgon är att Norahs dagis ska på teater på futurum! Något hon verkligen ser fram emot! I lördags var det ju dax för Charlottes 25 års firande och det var riktigt kul! Vi dansade gärnet efter god mat, tårta och ett å annat glas vin/ vaniljvodka =) Några bilder, nej det kan jag tyvärr inte bjuda på, inte nytagna iaf =)




Det får bli mina favoriter, gammelmormor å skruttan som bjuds i afton! Ni e bäst!

Kommentarer
Postat av: Lohne

Kolla, kolla, kolla, min fina blogg!

2009-05-12 @ 18:26:06
URL: http://[email protected]

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Minns mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Här hittar jag dig:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0