Det sprakar å knakar å har sig uppe i knoppen

12 Maj. Charlottes 25 årsdag. har varit hos lavli lohne med Olli å en annan Emma plus födelsedagsbarnet, Charlotte. Riktigt nice. Lohne bjöd på lax å potatatis + sallad och bruttan emma kom me creme fraiche + cola! Timmarna flög fram och när det var dax att bege sig mot dagis i Järna tog det emot. Inte att hämta Norah såklart men att skiljas från detta underbara gäng. Önskade för stunden att jag bodde granne me lohne och att vi skulle spendera resten av dagen ihop. Eller för stunden, jag vill verkligen det. Ofta. Ha nära till. Ha möjlighet att. Oavsett. Bil eller ej. Fattar ni the grej? Vem vet vad framtiden har att erbjuda. Bo granne med lohne eller vilken härlig vän som helst (eller varför inte me alla) vore ju ingen lek. Över till mer aktuella ting nu. Som att pappan i hemmet fyllde 27 igår. Gratulerar. Min fina Vejde! Ikväll blir det lite bättre läge att känna av det. Hoppas jag. Förövrigt, som rubriken avslöjar, så far tankarna kring sommaren runt runt i huvet på mej. Det skall bytas dagis å struntas i semester å Olli blir snart 1 år å hittas fast anställning å en hel del pyssel å knåp. Det blir som det blir. Nu börjar desperate housewifes. Barnen somnade sju ikväll, håll i hatten! Inte var kväll vill ja lova! Man tackar man tackar! Puss på er, mina härliga ungar å alla andra tokar därute! Farmor Karin ringde nu ikväll förresten, å ville sjunga för Vejde! Hon e så söt! Hoppas vi hinner med en tur till henne i sommar oxå. Det vill jag verkligen.




Men mest av allt, just nu, skulle någon timma på scenen inte sitta helt fel!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Attan... jag som glomde ringa brossan pa sjalva fodelsedagen, hoppas han inte tankte pa det! Gulliga Farmor som vill sjunga... mig ringer hon dock inte... men antar att hon tror det kostar milioner kronor att ringa utomlands... for nar vi va sma fick vi knappt ring upp till stockholm och vara foreldrar fran smaland.. ha ha..



Foresten, passade t-shirten? Han sa ju aldrig nagot ;-)

2009-05-13 @ 03:59:03
URL: http://lifeasaglobetrotter.blogspot.com/
Postat av: Lohne

jag skulle kunna skjuta en get för att bo granne med dig!

du va grym i den föreställningen, vikka tider, det går fort...

jag måste handla blöjor snart, har 1 kvar, fan, jag som inte vill gå ut, aja!

peace

2009-05-13 @ 09:15:27
URL: http://[email protected]
Postat av: Lohne

neee inga blöjor ännu, nu barn vakna, först röka, sen klä på, sen handla, sen laga lunch, sen städa, sen dammsuga, sen skjuta geten...

2009-05-13 @ 10:07:31
URL: http://[email protected]
Postat av: emma norrtunabacken

appråpå "desperate housewifes", de e ju så vi ska bo i framtiden!! klockrent.



å bilden du la upp, jag som fotograf minns den kvällen. du som skådis har talang å e underbar!



PUSSSSSSS

2009-05-13 @ 19:54:08

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Minns mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Här hittar jag dig:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0