Tvillingsjälar

Har jag många. Faktiskt. Fast den som är mest matchande är nog Oliver. Mycket pga att vi båda är födda i tvillingens tecken. Anledningen att dillar om detta är att vi snart fyller år, jag och Oliver. Oliver 1 år och jag 25 år! Och idag fick vi lite presenter i förskott från världens sötaste Grym, jag fick ett halsband, äkta sötvattenspärlor (!) och Olli fick ett matsett (han gillar ju mat var Emmas motivering) =) Och då ska jag även passa på att inflika med att just idag åt han med sitt nya sett själv, vi har aldrig låtit honom prova att äta med sked innan men det var nemas problemas, han sleva i sig makkisarna, ibland blev han sugen att ta till handen men då tittade han bara lite på skeden å tog den istället! Förutom dessa presenter har Olli även fått i förskott av sin gudmor som råkade glida iväg till Grekland i tre veckor (!) ....(Nix pix, icke ett dugg avis....) Bland annat dessa tu T-skirt han har på sig på bilderna. Mera klädkort kommer (han fick mycket kläder med mottivering "du sa ju att han växt ur typ allt") (!)
Förutom en stund med Emma på eftermiddagen så har vi hängt med gammelmormor på förmiddagen och ikväll har jag planterat å påtar omkring ute i rabatterna. Inte så väldans värst organiserat eller nåt i den stilen men lite smått ändå. Här kommer bilder från min onsdag som snart kommer avslutas med Grey's (om barnen somnar nån gång)....

                     

Tog en bild på lunchen ifall att den skulle smaka gott å jag ville blogga om den å ja, den var helt ok men jag skulle nog haft nåt annat än keso till. Jag improviserade vilt, stekte bacon, kokade bulgur, gjorde en sallad bestående av tomat, solrosgroddar, champinjoner. Inte helt hopplöst gott men godkänt, typ tre av fem.....getingar...nääää.....solar...nääää.....kockar (?) där satt den!

Kommentarer
Postat av: emma på norrtunabacken

Jo Tack Själv för den soliga gården-stunden!



SKOJ att ni diggade Paketen, kära Födelsedagsbarn!



..jag ser jö fö lissti ut asså, lagom trött me kaffe-med-flugor-å-frön-i-koppen å maaaassa sol i ögonen!



å att Olli fixar mat-setet, Hell YEAAAH! Cool Kille!

Och sööööt är han, oh ja minsann.



GRATTIS ännu en gång i förskott, härligt att du verkar uppskatta the gifts so mucho.. det gör mej glad minsann!



kära du å dina goa kidz är Personer Jag gillar Starkt! SUPERHÄRLIGT gäng, ME LOVE YOU ALL..

tjingtjingeling pling plong till Kocken!

2009-05-28 @ 08:27:34
URL: http://bloggbruttan.blogspot.com
Postat av: charlotte

åh va mysigt ni såg ut att ha. Bra med en gudmor som köper massa fina kläder..:). Och presenetr fick ni, kul! Jättefint halsband. Hur blir morgondagen? mys och filmkväll kanske??? PUss

2009-05-28 @ 09:37:12
URL: http://immasofia.blogspot.com
Postat av: Linda

Å vilka fina bilder!

Tänkte att vi skulle försöka ses nästa vecka.

Puss uss

2009-05-28 @ 16:32:16
URL: http://ahren.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Minns mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Här hittar jag dig:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0