Kvällen är här, lite mindre snorig och Norah har somnat!Lillen också, tror jag!



Jag är fett laddad för Grey's ikväll, och en hel timma har jag nu alldeles för mig själv!
Såklart blir det datorn och en stort glas bubblande cola....mmm.
Nu sover mina barn, den ena med napp och den andre kanske har fått till det med tummen?(!)
Känner mig riktigt glad faktiskt, mår bättre!
Har fortfarande inte riktigt bestämt mig för hur jag ska göra imorgon, vi får se hur det känns imorgon helt enkelt.
Imorgon är det alla hjärtans dag, jag har önskat mig en kamera (!)....kanske lite överprisklassat dagen till ära, men min är sååå dålig.
Det allra bästa vore ju såklart en middag med Vejde på en mysig resturang, får se vad det blir, hur jag mår.
Nu ska jag gå in på sidag jag är allra mest beroende av för tillfället, nämnligen, familjeliv.
Tjing tjing!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Minns mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Här hittar jag dig:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0