Flytt på g- vad sägs om d?



I söndags var vi och skrev kontrakt på ett HUS!!!
Känns helt overkligt fortfarande, på fredag ska vi dit igen och spåna och planera lite...
Vi kommer att hyra huset, fortfarande vara bebodda i Järna, fast lite mer på landet:-)
Rött å sött är det, himlans fint på alla sätt, och mitt i familjeutökningen blir det, ha!
Så idag har jag skurat köket, burit upp flyttkartonger och kippat efter andan.
I helgen ska i som sagt dit, då lovar jag att ta lite fina bilder så ni får se!!!
Oj, nu börjar barnmorskorna snart, dax att ladda i soffan med champinioner och oliver m. mandel!
(Kanske inte det allra vanligaste att tugga i sig, men är man gravid, kan det mesta gå ner!)

Kommentarer
Postat av: Ahrén

Å av roligt med flytt!
Vill absolut se bilder=)
Jätte fina bilder, du är så fin =)

2008-04-09 @ 22:10:53
URL: http://ahren.blogg.se
Postat av: linnea

VAAAA ska ni flytta IGEN!!! Ni flyttar ju varje ar ju... vart blir det till, vart ligger huset??? Vill jatte garna se bilder... mys pys. Kramelikram...

2008-04-10 @ 15:09:28
Postat av: Ahrén

Tack )(

2008-04-10 @ 22:12:20
URL: http://ahren.blogg.se
Postat av: Linnea

Men halla...Norah.. UT MED NAPPEN!!! ;-). Erika du e sa fin... o h brorsan min.. vilken stilig karl du har.. he he ni e sota meeee...

2008-04-11 @ 04:12:07

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Minns mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Här hittar jag dig:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0