En härlig fredag och lördag!

Fredagen började väl inte så bra, snoriga och hostiga barn vaknade upp så jag förstod att lugnet kallade samt massa annat skit som snurrade i hjärnan. Men efter lunch tog vi nya tag, jag och barnen och begav oss ändå mot Lina hage för en parkstund med en av mina finaste familjer! Väl hemma blev det pasta carbonara och planering av MIN KVÄLL! Länge sedan jag roade mig och jag fick så jag teg dagen därpå men trevligt var det. Söta Lisa plockade upp mig samt skjutsade hem mig och vi spenderade kvällen hos Emma och Tobbe och inte minst Tuva (tillslut somnade sötnosen)plus en instövlande Charlotte som jag hade gett upp hoppet på! Toppen helt enkelt. Vi pratade politik, visade heliga områden och lekte lekar medans vi pimplade vin.....Och jag TROR jag drack 3 glas (visst gjorde jag tjejer)? så att vakna upp och kräkas 3 timmar av lördagen samt ha en helsikens huvudvärk var inget jag hade räknat med. På eftermiddagen piggnade jag till och for som planerat på cirkus med Norah, Sara och Amanda. Jättelyckat (men skakigt)!!!! Bilder från det jag just kläckt ur mig:

                 

Norah red på kamel i pausen!!! Modigt!!! *Stolt*

Kommentarer
Postat av: hannu farmor

OJ VAD NORAHFLICKAN BLIR BERIDEN....LILLA STUMPAN

2009-04-26 @ 20:58:24
Postat av: Linda

Oj det var modigt!



Ja nu får han ta och komma!

Puss och kram

2009-04-26 @ 21:05:55
URL: http://ahren.blogg.se/
Postat av: Lohne

Ja det e helt galet, modigt!

Nu kan hon stryka det från sin att-göra-lista...

2009-04-27 @ 15:26:06
Postat av: Mika

Låter som en helg du behövde =)



va modig Norah är, skulle aldrig våga!

kram!

2009-04-27 @ 19:40:33
URL: http://mika83.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja de var så fina =)

Inget här idag heller, suck!

Puss och kram

2009-04-28 @ 09:45:29
URL: http://ahren.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Minns mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Här hittar jag dig:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0