Finaste finaste underbaraste....

Japp, så är det! En topp å heldag med mina bästa! Massor av fina barn inklusive mamma Emma och extramamma Charlotte! Ja, nog är hon klassad som en extramamma allt så ofta som hon hälsar på Emma och hjälper till! Och är mina barn där, tar hon inte steget tillbaka- Tvärtom! Idag var det b.la blöjbyte på Olli som stod på tur, vilket hon fixade galant även fast det var svettigt! Picknick i parken med hembakad äppelpaj och annat gott och sedan bar det hemåt för påskpyssel! Eftermiddagen avslutades (för min och barnens del) med besök av höggravida Linda! Inte dumt alls! Lite längre (och kanske barnfriare) nästa gång bara för vi hann bara ses en snabbis!

                       

Det bjöds på påskgodis också, från Tuvas farmor, väldigt uppskattat! Förresten, Tuva tyckte det var MUSIGT i parken!

Kommentarer
Postat av: Lohne

Grabbarna grus, fan va fina dom e våra boys! Å våra flickor e så härliga så man smälter, söta tu!

Tack för igår, du är underbar Erika! Å Lotta ska vi inte tala om, vilken hjälp man får! Bytte blöja på alla 3, jag behövde inte göra någe alls när vi skulle dra ut, kunde packa ihop det vi skulle ha med oss i lugn å ro (typ), det e så bra!

Puss på dig min fina, lagom väder idag...

2009-04-09 @ 10:02:47
Postat av: emma, just nu i småland

heja hallå där babe!

..sikken picknick ni verkar haft, så urgullig bild på alla pojkarna! UNDERBART! å goaste flickorna vid bordet ser ut att ha de himlans gött..

å fika i solen ser verkligen inte helt fel ut minsann.. å ser man på lotta har hon jö tillåme sommardojsen på, ojojoj lixom..



MASSA KÄRLEK till Bästa Ikan!



PåskPuss /emma grym

2009-04-09 @ 10:40:43
Postat av: Linda

Ja nästa gång blir det längre!

Jag får ta och brumma ut till dig (om jag hittar)

och så kan vi mysa i solen.

Glad påsk!

2009-04-09 @ 16:02:55
URL: http://ahren.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Minns mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Här hittar jag dig:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0