På reparation

är min mobil! I två låååånga veckor! Jisses! Så först tänkte jag bara meddela detta och typ säga ses om två långa men sedan tipsade min kreativa vän Lohne mig om att lägga upp gamla bilder som tema så länge, under denna period och tja...låter kul! Så det utlovas, inom kort! Annars, skriver jag lite papper på nya städworket imorgon och jagar waldorfförskola till barnen, så ser min torsdag ut, eller ja just, det e ju valborg me som antingen firas med grill å vänner här hemma eller ute hos barnens farmor, vi får la se! Välkommen kära vår, på riktigt! Ingen återvändo!!! Idag har jag varit hos Lohne och hennes fina pojkar, när kommer Lindas lille ut undrar man bara nu- Kanske rent av får vi äran att sjunga in honom imorgonkväll, till detta liv? Bjuder på en bild, eller fyra från förr, när min flicka var liten och livet många gånger snäppen lättare!

        

Kommentarer
Postat av: Linda

Så fin flicka du har!

Hur har det fungerat med de utökade tiderna denna vecka?

Kram kram

2009-04-29 @ 20:20:57
URL: http://ahren.blogg.se/
Postat av: emma norrtunabacken

Grattis til nya jobbet gumman!!

och velldans trist UTAN mobil, kanske därför man inte kunnat nå dej.. jaja, hemnumret finns ju..

Ikväll vatt de alltså valborg, fast jag kan vell inte påstå att jag firat på nåt vis. bara soffan lixom.. hehe.

annie har åkt hem till skåne igen, dom dagar hon va här gick fort å hon kom hem från sin skola i sthlm halv 7 varje kväll så har ju inte sett henne så mycke, men hon va egentligen inte här för min skull utan för att skriva c-uppsats ;)

jaja, å idag har jag vatt i skolan å nu e de långhelg.. me MASSA sol, yeeeah! Precis som du skriver: ingen återvändo!

no more snow!



Take care, hoppas du mår bra kära du. KÄRLEK.



---> PUSSPUSSPUSS till fina ikan!

älskar bild nummer tre på norisen

2009-04-30 @ 23:34:01
Postat av: Lohne

Åmen hallå! Fasiken va söt hon va, som en liten docka! Tänk va fort det går!!! Det va ändå inte så länge sen, tänk om 4 år sitter du å gör ett sånt inlägg om Olli, kan du se Oliver som en 4,5 åring? Det kan inte jag... Overkligt!

Men som sagt, Norah är så fin!

2009-05-01 @ 09:57:47

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Minns mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Här hittar jag dig:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0