11/ 2 Oliver 8 månader

Det är ju helt magiskt att Oliver förra veckan hajjade hela kryp prylen och att han IDAG tog sig över golvet, jo från den ena sidan av rummet till den andra utan att ramla ihop på klumpmagen!  Innan har han MAX tagit 3 kryp å sedan- Pladask! Dagen gick åt till en lur, träffa gudmor Sara på Cafe Maräng där vi åt varsin mini semla- Södertälje vänner, kom hit å fika semla- You wont regret it! Eftermiddagen spenderades i Järnaparken! Börjar med lite bilder på Norahs nyinköpta klänning och Olivers nya mössa!

                

Kommentarer
Postat av: charlotte

åh sötnosar. Verkar som om ni haft en mysig dag. Ska du fika imorrn? Tänkte komma ner efter kören. PUss

2009-02-11 @ 20:36:54
URL: http://immas.blogg.se/
Postat av: moster emma i järna

ÅÅÅÅHH HÄRLIGA PLUTTEN OLLI!! stolt emma hejjar på dej!



Å NORIS GOSIS, sikken nice outfit! yeah yeah för snygga poses!



PUSSSSSSS

2009-02-11 @ 22:02:43
Postat av: Maria andersson

Hurraa för Oliver idaa!! Du underbara goa Oliver, sprider lycka här i Världen!! Kraam

2009-02-11 @ 22:10:54
Postat av: Lohne

Jag gillar Olivers mössa! jag gillar Norahs klänning! Jag gillar semlor! jag gillar café maräng! Jag gillar pengar! Jag gillar dig! Jag gillar fika! Jag gillar bloggen! Jag gillar mig! Jag...

2009-02-12 @ 09:20:07
URL: http://emmasmysiga.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Minns mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Här hittar jag dig:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0