Cabaret!

Och så kom då äntligen söndagen! Med bravu! Det snöade som aldrig förr och vinden blåste åt alla håll och kanter! Men på teater skulle vi, jag, Sara och Emma. Sara bjöd oss!  Tack, Snälla Sara! På stadsteatern såg vi Cabaret med Helena Bergström och Rikchard Wolf i huvudrollerna- Den var bra! Helena var fantastisk! Stämningen var rätt! På vägen hem köpte vi med oss lite tilltugg, vi blev så sugna! Bilderna är upplagda i ordning efter kvällen, så det första är just innan jag åkte hemifrån. Herre! På sista bilden som är tagen ca 23 är ja så sliten att jag fick byta till svartvitt för att se någolunda vettig ut! Nästan mitt i natten ju! Då brukar en småbarnsamma som ja vanligtvis sova!

        

Kommentarer
Postat av: emma norrtunabacken

det låter som en kanonkväll minsann! Härligt me teater <3 <3 <3



ditt hår är föressten sjuuukt långt just nu!



KRAMAR

2009-02-23 @ 22:30:46

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Minns mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Här hittar jag dig:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0