En fika här och en fika där...

Så har det varit idag. 2 fikor på samma dag! En med min flicka och en med mina flickor! Det har varit en bra dag, jag har för omväxlings skull varit på ett strålande humör från att jag vaknade imorse (brukar vara lite lagom på morgonen i vanliga fall), varit och storhandlat med min pojk och sedan fick jag äran att hämta Norah på dagis SOLO!! Vejde var hemma idag, sjuk, så Oliver fick stanna hemma och blev skonat från sin varma overall i den kalla bilen som snabbt blir varm, sedan ut i luften för att snart komma in i dagisvärmen där han blir liggandes på nåt golv medans jag springer efter Norah och Oliver får värmeslag. Jag med förresten. Får värmeslag altså. Hur som helst, så passade jag på att ta en snabbfika med Norah när det bara var vi för en gångs skull, så fika nummer ett bidde på cafe Maräng. SEnare på kvällen begav jag mig till storstaden Södertälje för fika nummer två. Men mina vänner. Tyvärr fick jag en väldig huvudvärk när jag råkade slappna av lite på stammishaket Baccino, den gav inte med sig. Sitter fortfarande i nu, i denna stund. Så nu har jag svalt 2 alvedon och går och lägger mig. Men som sagt, en väldigt härlig, VÅRIG dag!

        
                    

Kommentarer
Postat av: charlotte

Fasen va najs med 2 fikor på en dag. Själv var jag hos mamsen o papsen hela dagen. På kvällen var jga på kör. Vi ses idag...jippi!!!! Pusse på dig

2009-02-27 @ 07:26:12
URL: http://immas.blogg.se/
Postat av: Lohne

Vilka bilder, vart ju toppen!!! Det va fan en mysig fika, mys idag igen, hoppas vi ses, jag kommer om inget spricker här hemma, jag måste ju ändå åka buss med 3 barn på 2 bussar lixom, projekt!!!

2009-02-27 @ 09:09:06
URL: http://emmasmysiga.blogg.se/
Postat av: emma norrtunabacken

sikken snäll mamma ikan är, som inte bara bjuder norisen på fika utan offrar sej å ger henne the Big One av semlorna.. Najs!



å fikat på kvällen vatt massa trevligt, sannerligen en stund som man ser fram emot!



hoppas denna dag inte ger dej huvvevärk utan att du stannar frisk å kry, kan njuta av solen å må gott!



KÄRLEK till härliga dej

2009-02-27 @ 13:26:49
Postat av: Linda

Ahh, den omtalade bilden!



tack för igår (igen )

Puss och kram

2009-02-28 @ 10:52:04
URL: http://ahren.blogg.se/
Postat av: Linnea

Vad avis jag blir, vill ocksa ha fika kultur i Canada.. fan har springer man bara forbi starbucks och plockar med en ta med kaffe... ush!

2009-02-28 @ 15:55:00
URL: http://lifeasaglobetrotter.blogspot.com/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Minns mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Här hittar jag dig:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0