08 01 23/ 08 01 25, två datum att minnas

I fredags fyllde  allas våran supermormor Siv 70 år! En dag att fira! Hon är fantastisk och hur go som helst, jag hoppas vi har många härliga år tillsammans framför oss! Vi ska bjuda henne (jag, Vejde, Carina, Max, Ebba) på Täljerevyn och Kinaresturang samt en tripp norrut i sommar (förhoppningsvis kan vi slå följe iallafall).

     


Idag, söndag, hade vi namngivning för Norah och Oliver! Tanken var att Norah skulle fått sin egen som liten men livet snurrar på, det blev inte så! Därav denna sammanslagning! Tack alla för en fin dag att minnas! Tack för alla fina presenter! Norah älskar sitt guldhjärta som hon fick av Linda och Charlotte och vill ha det när hon sover! Tack för skönsången av Charlotte och gitarrspel av Finaste farfar Ulf! Tack Ulf och Helena för eran sång! Tack farmor, Max och Ebba för de fina Bonsai växterna, vi ska vårda dom ömt! Tack Petra för Fint armband, fotoram och tandasken! Tack Charlotte och Linda för boken och Cd:n till Oliver! Tack söta gudmor Sara och gudmormor Katharina för underbara tårtan och dressingen! Tack Sara och Amanda för verktygslådan, ljusen och pippbadtrosorna! TACK ALLA för att ni ville dela denna dag med oss!

                    

Kommentarer
Postat av: Linda

Hjälp vad jag ser läskig ut!

På fredagkvällen ska vi till IKEA.

Men vi kan väl ta det en annan dag på kvällen.

Onsdag eller torsdag då?

Eller ska vi ta veckan efter?

Puss puss

2009-01-25 @ 21:24:07
URL: http://ahren.blogg.se/
Postat av: Linnea

Grattis till namngivardagen.... vad nu det ar. Jag antar att det ar som ett slags dop eller nat? Forklara for faster Linnea som inte fattar nat. Onskade jag kunde firat Norah och Oliver och mormor siv... Men jag hade fullt upp med mitt eget kalas har borta i Kanada...

Puss till er alla

2009-01-25 @ 21:30:42
Postat av: Lohne

Ååå puss till 2 underbart fina barn, du har lyckats Erika, dessa 2 är underbara!

2009-01-26 @ 11:44:37
URL: http://emmasmysiga.blogg.se/
Postat av: Linda

Kan inte onsdag., puss

2009-01-26 @ 17:59:49
URL: http://ahren.blogg.se/
Postat av: emma gudmor

..är förmodligen den mest kassa gudmodern i världen, usch så hemskt å onödigt å dum att bli sjuk (vem uppfann febern???)



Jag ber om ursäkt kära syster å noris!



kalaset ser härligt ut å jag önskar så att jag kunde deltagit å firat dina underbara barn :)



Älskar ER!

2009-01-29 @ 21:10:50

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Minns mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Här hittar jag dig:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0