Vill slår ett slag för det nya året!

Det som passerat också, naturligtvis, det har hänt saker 2008 som jag aldrig kommer glömma. Det mest centrala är Olivers födelse och våran flytt ut på landet! Även Emmas pojkars födelse är en stor viktig händelse, min fina underbara nära vän Emma, önskar livet blir lite mindre flipprigt detta år! Lite mer balanserat helt enkelt! Jag har även fått en ny vän, Anna! Linda har fått + på stickan, och under sista delen av 2008 har lillprinsen tagit plats i hennes mage! Men 2008 har inte bara varit fyllt av underbara känslor, mamma lämnade mig slutet av 2007, så detta året som nu passerat har varit fyllt av tårar, saknad, ett stort svart hål, om jag ska vara riktigt ärlig. Och det ska man ju, har jag fått lära mig. Det är en sak som jag verkligen fått många tankeställare kring under 2008, att vara ärlig. I lagom mängd naturligtvis, men att säga som det är. Som man känner. Som JAG känner. Det har aldrig varit min starka sida, jag har fått anpassa mig, har gjort genom alla år, p.ga att så har livet sett ut för mig. I alla år. Men 2008, som tvåbarnsmamma, som 24 årig kvinna, som sambo, som vän, för Erika, så har jag i vissa situationer kunnat säga ifrån. I vissa inte kunnat det och därigenom mått fruktansvärt dåligt. Så en stolpe för 2009 är att fortsätta jobba på detta, att inte anpassa mig, en annan milstolpe är att sätta igång med teatern på nått sätt. För i år ska jag söka scenskolan igen! Hoppas detta år för med sig......det jag vill att det ska!!!! Här kommer bilder  från ikväll!




På vägen hem från underbara mormor Siv så slocknade våra barn, vi bar upp dom till resp. sängar (som vi ofta gör)


Kommentarer
Postat av: Linda

Vilka härliga bilder på dem i sängarna!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2009-01-01 @ 19:46:01
URL: http://ahren.blogg.se/
Postat av: lohne

Det var utmärkt skrivet Erika, jag hoppas detta är året för dig! Det blir ett bra år tror jag... Puss till dig min fina vän. Du är så bra vet du Erika!!!!

2009-01-02 @ 11:22:50
URL: http://emmasmysiga.blogg.se/
Postat av: lohne

Det var utmärkt skrivet Erika, jag hoppas detta är året för dig! Det blir ett bra år tror jag... Puss till dig min fina vän. Du är så bra vet du Erika!!!!

2009-01-02 @ 11:23:15
URL: http://emmasmysiga.blogg.se/
Postat av: lohne

Meh... By the way så va han me slipover Mille, what, e dom så lika... va fan, jag ska märka ungarna i pannan med en spritpenna! Nej den skrattande pojken va Ben, Mille hade slipover!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-01-02 @ 14:33:52
URL: http://emmasmysiga.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Minns mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Här hittar jag dig:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0