25 årsdagen




Idag fyller jag 25 år och har fått så mycket fint! Längtar nu som en galning till festen som jag ska ha den 3:e Juli. Då blir det åka av! Ska bjuda mina nära vänner och hoppas på en asgrym kväll! Fick b.la idag av Vejde i present att åka å shoppa utemöbler till oss så det kommer nog vara väldigt fint här till festen!!!!

Fick massa annat idag också:
1000 kr av svärfar m familj
blommor till min rabatt av svärmor
600 kronor av Sara och hennes mamma till frisörbesök alt massage eller dyl behandling
Blommor av:
Anna, Siv, Kim
Choklad av:
Anna, Max
löpare, dukhållare och bordstabletter av Helena
100 kr av Siv
Delikatessost av Max =)
Godaste tårtan av Sara

Dessutom massa fina sms, telefonsamtal, blogginlägg, sånger och fin uppvaktning av många nära och kära!

Tack för att ni ville vara med och fira mig idag, det betyder så mycket för mig!
När jag vakande imorse, frågade Norah om det var idag jag hade födelsedag.
 Grattis mamma, sa hon, hoppas du får en rolig födelsedag =)
Bästa bästa tjejen!
Olli har passat på att börja knalla idag oxå, 5-6 steg på raken, dagen till ära!

   








Kommentarer
Postat av: charlotte

Åh grattis min bästa (i efterskott), låter som om du hade en mysig dag. Synd att jag inte kunde prata med dig längre på willys men det var lite körigt som du kanske såg. var dessutom sjuk så jag gick hem o la mig sen. Är fortfarande sjuk..:(. typiskt. Men jag ska knapra alvedon och vara med till strängnäs iaf. Hoppa sdu får en fin midsommar. PUss o kram

2009-06-19 @ 08:24:37
URL: http://immasofia.blogspot.com
Postat av: lavlilohne

låter som en uppmärksammad födelsedag, en dag för dig! längtar till festen! puss

2009-06-19 @ 18:02:58
URL: http://lavlilohne.blogspot.com

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Minns mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Här hittar jag dig:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0