Ett regnigt kalas i Juni

Jag tror jag tror på sommaren, jag tror jag tror på sol igen!
Det var ju ett tag sedan nu, som du dök upp min käre vän. Jag saknar dig och vill ha dig här igen! Dagarna fumlar förbi i sakta mak och det enda jag tänker på är utflykter till stranden, häng på lilla tomten våran, grillkvällar till ljummen kvällssol....Kommer det ske? Eller är solglimtarna i maj något som jag borde uppskattat mer? Idag hade vi kalaset för Oliver och jag hoppades in i det sista att få klippa gräsmatta, shoppa utemöbler på Ikea och ha ett hejdundrandes utomhuskalas! Men regnet det bara öser ner. Det blev bra ändå. Men ni vet hur det är, när man tänkt sig saker å ting på ett sätt....Svårt att släppa. Nu förflyttar jag mina förhoppningar till 3:e juli då jag bokat in lite fest för mig. Hoppas ni alla kan komma. Det var ju inte för lätt med datum å sådär så jag hoppas detta funkar för alla. Om det är nån/ några som vet att det är absolut omöjligt att få till så är ni välkomna hit på torsdag, på självaste födelsedagen, då jag kommer ha lite tårta och kaffe framåt eftermiddagen. Men jag hoppas INTE ni kommer då =)
Igårkväll tittade min kära Maria förbi och vi hade några trevliga timmar ihop,snart flyttar hon tillbaka hit till Järna och det kommer bli fantastiskt trevligt tycker jag! Välkommen tillbaka Maria! Bjuder på bilder från helgen:

        


En bild från dagens kalas oxå förstås

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, jag vill oxå ha sol!!! Hoppas den kommer till midsommar. Det blev ingen grand national för oss igår utan en sväng till eskilstuna köpcentrum istället...j..vla regn! Ser ut som om ni hade det mysigt på kalaset och oliver ser ut att trivas att äta tårta..:).Hoppas vi ses snart, pus påre!!

2009-06-15 @ 07:53:32

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Minns mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Här hittar jag dig:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0