Förundras

...Gör jag. Över hur jag blir bemött. Och känner hur all energi sakta sugs ur mig. Jag, liksom min kära vän Lohne har sett ljusare dagar, Charlotte också, nu när jag tänker efter =) Imorgon hoppas jag att några samtal, om jag nu kommer fram till människan, ska få mig lite mer på fötter och i rullning. TACK för fina vänner, vad i helvete vore jag utan er? Och ett extra stort tack till Maria, (som orkade lyssna i över en timma igårkväll medans jag förvirrat stoppade in nappar, gjorde välling, oroade mig över framtiden, suckande över vakna barn sent på kvällen och dessutom delade med sig av erfarenheter, känslor och tankar), och till Lohne som bara är så stark och får mig att inte falla ihop OCH Emma, för den vackra sjalen! Glöm aldrig att efter regn kommer solsken! ALLTID!



Hm, här har vi mig, tidigare idag...Lite sliten är jag allt. Och less. Men efter en härlig dusch och med en ny sjal runt halsen känns livet lite lättare!

     

Kommentarer
Postat av: emma norrtunabacken

jo du vassego för sjalen! de stod ju faktiskt erika på den, jag blev lixom dragen till den...

å sen visste jag att du skulle älska min sjal som jag köpte å vilja ha en precis likadan --så klart jag köpte en till dej! klockrent typ lixom ba...



klart som korvspad i mitten av maj!



systersjalar, hurra hurra hurra!



du e sannerligen en kär å go vän!

å jag hoppas att du känner likadant för mej...



iallafall lite.. att du känner förtroende...å vet att jag finns!





nu kollar vi vidare på hunken å izzie OCH Meredith i RUSKIGT hög ponytail...hahaha!





tack för käk, chips å riskaka --bråååå!





men.

... jag mår inte för muntert om jag ska erkänna. mörka känslor. tuffa tider, men jag e van. tyvärr. trötta tider, jag e van tyvärr. ovissa tider å dumma knän...jag e van tyvärr.





MEN --då behöver jag sällskap. å inte vikket skräp som helst. utan äkta vara. äkta omtanke. äkta kärlek. då e de onekligen vackert å himmelskt att få del av din värme, finnas i ditt hem.. höra ditt skratt. delta i ditt liv. vara en del i ett sammanhang....det behöver jag, slut på tragisk å bitter ensamhet. å då finns du där, räcker fram din hand å tar upp mej ur hålan.. låter mig finnas jämte å då försvinner ensamheten... det värmer.





så tack erika. syster eller vän, oavsett så e du underbar. en sjal e inte tillräckligt för att visa min enorma tacksamhet. det e bara en ytterst pytteliten pluttplutt-grej...



din kärlek e något av de viktigaste pusselbitarna i mitt liv. så tack ikan, min alldeles egnaste stövelsyster!



ooops, missat lite (eller mykke) av grey's nu...sorry gumman. men jag såg att hunkens ögon tårades.....



nu ska jag åter till verkligheten å nuet. MEN jag ville säga allt detta, för du ÄR värdefull å duger precis som du är!





du är å förblir en Fantastisk Fiskbulle!



LOVE YA, alltid -både i regn å solsken



/emma rabarber-brud

2009-03-11 @ 21:53:56
Postat av: Lohne

Jaaaaa, som sagt, fin sjal...

2009-03-12 @ 16:20:21
URL: http://emmasmysiga.blogg.se/
Postat av: Mika

usch låter som nåt jobbigt!

Hoppas det blir bättre, FORT!!!

kram!

2009-03-12 @ 16:55:14
URL: http://mika83.blogg.se/
Postat av: Linda

Har alltid sett dig som stark och full av energi men klart att även din enerig tar slut ibland!

Men varje gång vi ses får jag positiv energi, du är för mig en förebild Erika!

2009-03-14 @ 16:32:56
URL: http://ahren.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Minns mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Här hittar jag dig:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0