Två små underverk

  

Jag kommer att kämpa så gott jag kan, för er mina små liv. Ni ger mig allt och lite till och det vill jag ge tillbaks. För var dag som går, så växer ni, utvecklas, klappar och vinkar, frågar och berättar. Och jag ser på och minns. Åren som var, när jag första gången blev mamma, allt därefter som hänt, min stora flicka, min vackra, mitt hjärta. Nu har jag er två, två små underverk, jag ska verkligen försöka, och göra så gott jag kan. Och lite till.

  

Du liv som växer, jag önskar, ta din tid. Och jag ska finnas, en mamma, här brevid. Vägleda och styrka, ge luft, vingar, jag ger mitt liv.

    

Kommentarer
Postat av: emma norrtunabacken

du e en god mor i varenda liten cell i din kropp..



zuperhärliga bilder på knoddarna, ollis tröja tänker jag nog banta mig ner till å sen kidnappa. SÅ snyggt me ränder å moln (å min favvo-färg) undrar bara hur jag ska droppa sissådär 70 panner..?



hoppas du förstår sikket fantastiskt arbete du utför dag ut å dag in, dina underverk e verkligen fantastiska å du lär dem allt möjligt gott här i världen.. med dej som vägledare kan dom nå huuur långt som helst!



klart som korvspad i mitten av maj! punkt.

2009-03-15 @ 00:56:36
Postat av: Linda

Ja nu börjar det bli tungt.

Fika snart?!

Puss

2009-03-15 @ 09:46:09
URL: http://ahren.blogg.se/
Postat av: Lohne

Va fint Erika! Du är en toppenmamma, du kämpar fantastiskt tycker jag, jag har lärt mig massor av dig!

Nu fick man lite mysenergi från dig, härligt! Kämpa mammor, kämpa å njut!

2009-03-16 @ 09:49:24
URL: http://emmasmysiga.blogg.se/
Postat av: charlotte

Brandalsund är väl inte i dina trakter?? Det ligger ju typ vid pershagen, eller iaf den vägen. Men du kanske menar ett annat brandalsund?. Hur har du det idag då? Själv har jag just kommit hem från praktik, är helt slut och ska jobba sen ikväll. Kul! Puss puss

2009-03-16 @ 13:31:14
URL: http://immas.blogg.se/
Postat av: Maria andersson

Underbara du! Å dina underbara små! Ja, man vill ge allt å lite till, det är vad en mamma vill!! Å du ger ju allt å lite till, så blir det ju som du vill, min kämpar sill! Hmm...eller nåt...kraaam å till dom små oxå, saknar å se underverken!

2009-03-17 @ 12:42:17

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Minns mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Här hittar jag dig:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0