Fototajm igen, wiiiihoooo!

Ja just! Har inte så mycket nyheter att ge er, Vejde är sjuk sedan i måndags och jag hoppas å ber att han snart blir frisk igen! Vi var på "stan" idag (södertälje) och shoppade lite, jag å Olli. Det gick men inte mer än så. Olivers kläder är inte längre många och mycket fler bidde dom inte idag, endast ett par nya tajts inhandlades till honom och en kepa. Bilder kommer på det. Tajts å tröja till Norah (dom rosa tajtsen på bilderna) och ett långt linne från Indiska till mej. Tjohooo! Vill mera mera mera!!!!! Ikväll är det Grey's, går inte att missa. Det blir en mysstund mellan mig och Norah (har gett upp nattningen, totalt). Hej på ett tag!

        

Kommentarer
Postat av: Lohne

shit, taight linne, jag skulle aldrig kunna ha det, spinkis! det var jättefint by the way också, im so fat, vill också ha taight!

norahs leggins va supersöta på henne, fin bild när hon sitter på golvet, hennes fötter ser sjukt långa ut! men jag e väl bara van vid tuvas minisar...

olli, haha, nakenfisen, så söt, iklädd endast ett halsband, haha!!!!!!!

nej min underbara vän, ni e en fin familj, med eller utan kläder, puss påre, snart e det dags, greys fur alle!

2009-05-20 @ 20:12:54
URL: http://[email protected]
Postat av: emma norrtunabacken

ojoj, shit pommes. måste säga att du verkligen lyckats med bilderna! dessa 4 bilder e stört-sköna,

underbara kidz, roliga foton...halsband på olli, å najz pose som noris har å gullig syskonbild, å du med SNYGGT linne -ModellVarning!

heja heja Kjulsta!





Grey's va Great ikväll

nåt annat som hade vatt Great, e besök av er!

Hoppas vi synes soooooon



puss å pannkaka

2009-05-20 @ 23:12:17
URL: http://bloggbruttan.blogspot.com
Postat av: charlotte

Åh va fint!! Håller med Lohne...spinkis. Jättefin é du! och kidzen oxå såklart. Hoppas vi hörs och ses snart. puss

2009-05-21 @ 09:06:30
URL: http://immasofia.blogspot.com
Postat av: Caroline

fin fin familj!

kram

2009-05-21 @ 21:31:41
Postat av: Maria andersson

fint linne Erika, precis ett sånt som jag kollade in å va NÄRA å köpa i Oslo i helge, skoja inte =)

2009-05-26 @ 20:26:26

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Minns mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Här hittar jag dig:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0