Min flicka förvånade mig idag!

Till det possitiva ska tilläggas! Å vad härlig hon är! Känner mig alldeles varm å lycklig! Den sista tiden har nämnligen varit lite motstridig, många gånger har varit nej, vill inte, tänker inte, kan inte, sur, arg, svarar inte, följer inte me, äter inte upp osv... Men nu, sakta men säkert börjar det vända, kanske går det tillbaka, eller självklart gör det ju det i perioder det vet jag ju men jag hade gett upp allt som hette snäll å lydig men denna tös! Denna vecka, ja faktiskt hela veckan, varje dag har hon varit glad å någolunda lydig! Allt är ju relativt! Men IDAG, eller ikväll rättare sagt var hon ju för söt! Vi har varit på resande fot hela dagen och påväg hem, efter att lekt några timmar på Norrtuna så frågade jag henne vad hon ville ha till kvällsmat. Gröt m lingonsylt blev svaret! Väl hemma satte jag igång att tillaga efter önskemål och hon satte sig och åt. "Mmmmm va god mat du lagar, mamma, mmmmm....ååååå så gott, tack så mycket älskling för maten! What? Visst kan hon kläcka ur sig liknande kommentarer lite då å då men vänta ska ni få höra fortsättningen! Efter maten tackade hon artigt några gånger till och sen sa hon: Nu mamma, är det bäst jag går på toa, tvättar händer å mun och borstar tänderna innan jag ska se bollibompa". What? Vet ni hur det brukar vara? Ett evigt tjatande i vanliga fall. Ren å skär lycka! Undra när detta upprepas? Hahaha. Så fruktansvärt skönt är det att ibland slippa tjata och bara veta att....hon vet. Mmmm underbara Norah!


Kommentarer
Postat av: Lohne

Men vilken lycka!

Ja vem blir inte glad när detta händer, låter fantastiskt Erika! Norah känner sig nog också rätt lycklig just nu, ni präglas nog av varandra ni två!

Glad för din skull och fortsätt med dessa härliga ord Norah!

2009-05-04 @ 09:04:58
Postat av: emma norrtunabacken

..jag minns ju när jag sov hos er sist gång, då vatt de ju oooooomöjligt att få henne att borsta gaddarna å hela fadderullan. efter en timmes tjat å gnat, gav hon me sej..

å så nu detta!!? herrejisses sikken tjej, sikken lycka! HEJA HEJA, goa norah!

låter som härliga nyheter från kjulsta

2009-05-04 @ 11:32:28
Postat av: Linda

Underbart!

Härliga dom är, barn =)



Usch Erika, nu vill jag inte mer.

Var och gjorde ul idag, allt såg bra ut så om inget hänt på fredag ska jag ringa in till fl för en undersökning.

Puss

2009-05-04 @ 15:13:14
URL: http://ahren.blogg.se/
Postat av: Linnea

Gud vad sot hon ar.... smart liten tjej. Hon kanske haller pa att komma ur tratsaldern ;-)

2009-05-06 @ 14:12:30
URL: http://lifeasaglobetrotter.blogspot.com/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Minns mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Här hittar jag dig:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0