barn å natur blommar å växer å förvånar och jag försöker andas in å...ut.

Dagarna går och jag längtar efter sommar, efter samtal från jobb jag sökt eller mail går också bra. Ja herregud, lillprinsen e född också, välkommen till jorden och livet kära lilla du. Träden å buskar står i blom och vi väntar på pengar som ska dyka upp nästa vecka. Så är läget här, med oss. Har träffat twinsen och Emma  två dagar på raken, mycket trevligt, dom e så musiga... Och nu är presenten iordning till på lördag, då Charlotte har 25års firande! Det ska bli kul, längtar för fullt! Barnen somnade 18:45 ikväll, båda två och det tror jag fan aldrig tidigare har hänt!!! Mycket märkligt, undrar om det blir nåt bakslag inatt då eller om man bara kan få tre timmar sådär för sig själv utan att det händer nåt? Vi får se! Har varit på ettårskontroll idag och det är en regäl biff vi bakat ihop! 77 cm lång och 12 kg, förövrigt allt bra och godkänt! Fina fisken! Nej nu ska här tvättas å vikas och förberedas inför morgondagen, jag har en hel kväll att påta på!



Bjuder på en bild av det finaste jag har som är tagen för ca 1,5 år sedan. Fin som få e hon som ni ser!

Kommentarer
Postat av: hanna

Ja, hon är verkligen otroligt söt. Ni är lyckliga ni:)! Syns på lördag. Kram

2009-05-07 @ 20:28:19
URL: http://hanies.blogg.se/
Postat av: Lohne

Hon e en av dom finaste jag vet! Å du e en av dom absolut finaste i världen, ja, så e det! Ses imorn darling å tack själv för 2 ddg på raken å en korv i luugn å ro!

2009-05-08 @ 12:47:43
Postat av: Mika

ja hon är verkligen fin!



Tänk att lillprinsen är här! Han är helt underbar! =)

Hoppas ni får riktigt kul ikväll!

kram

2009-05-09 @ 11:55:04
URL: http://mika83.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Minns mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Här hittar jag dig:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0