Bofinken

                                                                               

En onsdag full av händelser. Den stora händelsen var ju från Bofinken, en förskola här i Järna där barnen fått plats, start för inskolning den 11 augusti. Detta är verkligen bra nyheter, för det var en av förskolorna vi VILLE ha plats på! Dessutom, så träffade Norah en flicka i parken, Järnaparken, idag, som går där och dom lekte gärnet och hade jättekul ihop! Så nu är planerna lite ändrade, vi satsar på detta nu! Annars, så har Emma hängt med mig ända från 08:20 imorse och det gör hon ännu, det blir en heldag som avslutas med Greys 21.00. Kan inte bli vassare än så! Bilder från dagen bjuds (Emmas kamera) :

           

Kommentarer
Postat av: emma norrtunabacken

oliver diggar jorden minsann, å jag diggar olli!

å goaste noris-flickan, hella yeah Hon e ju Stark, tjena va hon tar i för kung å fosterland..

ett tag puttade hon ju även på min gunga..heja heja!



åååh de e ju sånna superhärliga nyheter detta me Bofinken, halleeluuujah herrejesusamalia lixom -båda kidzen på samma place. å ikväll grey's! (RIMMAR)



tack för en underbar dag me massa Dej, massa härligheter å visst gick det fort!? fattar inte asså.. från 8tiden tills nu, elva på natten

(UTAN TÄNDARE, paaaaaaaallllla mig..sorry!)

å de känns som 3 timmars lek.. Love you!



see ya babe, PUSS till kjulsta ---> Bästa Gänget!

2009-05-13 @ 23:19:11
URL: http://bloggbruttan.blogspot.com
Postat av: charlotte

Åh va roligt att ni fått plats till olli o Norah. Förstår att det måste kännas toppen.



Vilken mysig dah ni såg ut att ha haft. Oliver e ju för söt med sand runt hela munnen...:).



Hoppas vi ses snart igen. massa pussar och kramar

2009-05-14 @ 08:24:36
URL: http://immasofa.blogspot.com
Postat av: charlotte

Jag ska plugga med Anja. spännande att börja jobba, hoppas det blir kul. puss o kram

2009-05-14 @ 09:19:22
URL: http://immasofa.blogspot.com
Postat av: Lohne

fan så bra med dagisplats, e det en kommunal eller en waldorf? grattis dåra till norah å olli!

jahapp, mysigt ni hade igår, jag såg på greys samtidigt som jag försökte vara ett trevligt sällskap! det va fasiken skitbra igår å sjukt sorligt, jag å moa satt å bölade ihop, lilla flicka... usch, nej det e film, tack å lov! puss

2009-05-14 @ 09:34:07
URL: http://[email protected]
Postat av: Charlotte

Fin blogg du har!

2009-05-14 @ 11:43:05
URL: http://tegenmark.blogg.se/
Postat av: Maria andersson

Så nice me bofinken!!! Det är ballt när tecknerna kommer samtidigt. Å tack för samtalet idag föresten, dagens höjdpunkt! :) Blir alltid lika glad å fylld, får liksom ett starkare fokus efter våra samtal, det du, kan du ta åt dig äran för!! Annars tycker jag fortfarande mycket bra om din logg, ja den är liksom innehålls rik av många olika kvaliteter, ja vartfall för oss som kan läsa lite mellen raderna oxå... förstå mig rätt :) Bästa bloggen, heja heja..pöss å kram!

2009-05-14 @ 20:08:21

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Minns mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Här hittar jag dig:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0