Dockan och hon


Jaha. Ett nytt äventyr även denna dag. Dockan fick slå följe. Snacka om att jag kunde chilla i solen medans dockan och hon lekte och hängde gärnet.Yeah...Underbara sol, stanna för alltid! Så vackert nu när våren äntligen kikar fram och säger hej! Våvindar friska...leka och viska...
Tänk vad underbar hon är, min lilla Norah...
Finns det någon sötare? Trodde aldrig man kunde älska någon så högt som jag älskar min fina lilla flicka. Hon ger mig verkligen allt och lite till...
Det är tur att jag har dig, Norah, hur skulle det annars gå?! Och du verkar tycka jag är helt ok också! Fantastiskt! Now we talk about besvarad kärlek, gränslös kärlek, mellan barn och förälder. Nu när Norah börjat svara mer, önska, vilja, berätta, fråga.....
Så otroligt det är! och hur barn fullkomligt litar på en?! Härligt!
Kort och gott-det är underbart med barn, vill ha mer, mer och åter fler! Ska bara utbilda mig lite till-eller?

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Minns mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Här hittar jag dig:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0