Mej&Norah, det är vi som e vi!

Snart kommer Norahs farmor hit och jag ska åka ut till Solvikskolan där jag hjälper min pojkväns pappas fru att regissera en föreställning. Det är jättekul! Har bara varit där en gång, så det är ju inte jag SJÄLV som gör allt jobb, snarare tvärtom! jag är som en extraresurs! Tror föreställningen har premiär om drygt 2 veckor, inte mer, så idag blir det nog ganska intensivt! Det är en 8:e klass som spelar, dom verkar jättefina! Sen ska jag hem och laga lunch till Mej&Norah, för det är ju vi som e vi! Sen blir det nog lek ute, och sen är det dax för mig att springa vidare till jobbet! Kram!

Kommentarer
Postat av: ahren

Du verkar vara en supermamma, hundra bollar i luften=)

2007-04-12 @ 11:41:01
URL: http://ahren.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Minns mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Här hittar jag dig:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0