Påskafton

image13Afton och afton...inte ännu kanske men nu har dagen börjat! Norah har fått penicilin och ätit sin gröt! Mamman har fått en stund framför datorn(inte så poppis hon skruttfian)..
Så nu ska vi ta ett härligt bad och bli rena som sjutton! sen ikväll kommer Norahs gudmor hit och äter påskmiddag med oss! Jag har suttit här o dröt ett tag om att vara lite mer teknisk(vill lägga upp bilder från mobilen då kameran är pajko)....
......Meeeen, jag är inte teknisk! Vad har du för mobil, Linda? Det ska väl vara nån j'vla sladd kabel tjolahopp man kopplar mellan datorn and the mobil. Får man en sån när man köper mobil? Tänk om jag HAR en sån? Oh lord, det visar sig(ska ta and call my sambo, han har stenkoll)!!:-)
Vilket vackert vädet det e ute! jag och Norah måste vara inne medans hon e sjuk, stackars henne, hon har inte vart ute sen förra lördagen! En hel lååång vecka! Puh, hoppas hon blir frisk snart!
Nu ska vi bada!

Kommentarer
Postat av: underbarahsarah

ikan ska vi ta en fikan

2007-04-07 @ 09:48:31
Postat av: HannaHaj

Men guuu va finisen du gjort :D
men hallå får inte jag vara med på en bild en gång!
hihi
jag har med en blogg, de va längesen jag uppdatera, du ger mig inspiration söta du!
Nu ska jag ner å förbereda påskamaten å svulla gärnet PUSS

2007-04-07 @ 16:10:49
Postat av: HannaHaj

Men guuu va finisen du gjort :D
men hallå får inte jag vara med på en bild en gång!
hihi
jag har med en blogg, de va längesen jag uppdatera, du ger mig inspiration söta du!
Nu ska jag ner å förbereda påskamaten å svulla gärnet PUSS

2007-04-07 @ 16:11:12

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Minns mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Här hittar jag dig:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0