På semestern...

Vi har semester. Vi har flyttat. Två anledningar till att det är svårt med uppdatering just nu. Är i min svärfars hus på Mörkö och har glömt kameran hemma-inga roliga semesterbilder:-(
Hemma-inget internet pga flytt:-(
Men  misströsta icke ty inom en snar framtid  kommer massa smaskiga bilder på sommaren att nå denna sida och då ni, är det kokta fläsket stekt!!
Min kära dotter + mor snarkar ikapp en trappa upp, själv varvar jag ner en skvätt efter ett nattningspass på cirkus 3 timmar.....:-)
Skulle vara konstnärlig och måla fina tavlor till vårat vardagsrum men ack o ve, vi får allt se hur det blir med det..
tror jag spar det till alla regniga dagar på raken som väderprognosen lovat-tack, precis vad vi önskat oss på semestern! Har ju varit jättemånga regn o gråmulna dagar på våran semester, lite bittert faktiskt....


Men jag ska försöka vara possitiv-en stranddag hittils på 8 hela semesterdagar är kanske jnte så illa?!
puss å farväl, jag badar på som en sä (i  badkaret);-)

Kommentarer
Postat av: ahren

Å härligt!
Vi har en dag kvar att jobba...hoppas solen tittar fram snart bara.
Så trivs ni? Vi fick internet idag i
nya lägenheten så nu är jag igång med bloggandet igen=)
Kram kram

2007-07-05 @ 22:45:20
URL: http://ahren.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Minns mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Här hittar jag dig:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0