..och 2 sånger har nått mitt hjärta!

Då fyller man 23 år då..
...Har knappt sovit en blund i natt, på jobbet...
Nu är jag hemkommen, här ser det ut som
hej kom och hjälp mig, så jag går och lägger mig..
jag har fått 2 superfina presenter, en bok av författarinnan Emma Hamberg
som heter Brunstkalendern-tack finaste syster Emma!
..Har redan hunnit läsa ett kapitel, den verkar suverän! Men såklart,
hon är ju en av favoriterna, Emma Hamberg! Tack som tusan,
jag blev fruktat glad ska du veta, det är så härligt att
du finns i mitt liv...vad skulle jag göra utan dig, Emma?
Sen har jag fått dansbiljetter av min fina fina underbara
Lea.....jag började nästan gråta! Tack! Zero degrees, heter
föreställningen! Kul! Den 23 augusti kl: 19:00!!!
Yippi!!!!

.....Men nu ska jag sluta mina ögon en liten timma
och sen, hör och häpna, ska jag städa
och ha tvättstugan! Tänk om jag sluppit det,
då skulle jag blivit så glad!

Kram o goodbye for a wile!

Kommentarer
Postat av: Lulun

congratulations!
ska också passa på att göra hemmasysslor idag när man ändå inte kan bli brun... =)

2007-06-18 @ 11:12:40
URL: http://lulun.blogg.se
Postat av: ahren

Grattis!

2007-06-18 @ 11:49:15
URL: http://ahren.blogg.se
Postat av: Caroline

Grattis gumman! Tänke på er ofta ofta! Kraaaaaaaaaaaaaam

2007-06-18 @ 18:00:59
URL: http://jagcaroline.blogspot.com
Postat av: Linnea Ericson

Hej lilla tjejen...
Oj inte viste jag att det var din fodelsedag... da hade jag faktiskt ringt dig ju gummsan... Kommer hem om en vecka.. kan du tanka dig vad fort tiden gar. Da far vi ses och kramas... puss o puss till min lilla tjej... hoppas du hade en otroligt fin fodelsedag... Kramar... styv syrran.. ha ha ha..

2007-06-28 @ 20:39:11

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Minns mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Här hittar jag dig:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0