Stranden, Ebba och min nya look!

                                       
                              
                                                        
                               image249
Supermys på stranden med våra sötisar Amanda och Sarah! Först varvi på Ica Maxi och införskaffade solparasol och solstolar, en ny hatt till Norah(den blåprickiga) och lite mat! Sedan bar det av hem till Norahs söta faster Ebba som skulle på bal och behövde lite moraliskt stöd! Visst är hon vacker!! Vilken söt lillasyrra du har, Linnea! Och nu, några timmar senare blev det slingor för mig, så nu är jag riktigt blondi! Kram å godnatt!

Kommentarer
Postat av: ahren

Snyggt!

2007-06-12 @ 18:43:50
URL: http://ahren.blogg.se
Postat av: linnea

Ahhh vad fin hon e min lilla syrra.... Tack for att du finns dar Erika och hjalper till som extra syrra... puss puss...

2007-06-12 @ 19:51:02

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Minns mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Här hittar jag dig:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0